Topp leveranse i Lakselv

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Kjartan Meinseth
Active Member
Innlegg: 122
Registrert: 03 aug 2004, 05:01
Sted: Oslo
Kontakt:

Topp leveranse i Lakselv

Legg inn av Kjartan Meinseth »

Vil bare takke for flott leveranse fra Lydfiksern på Midnattsrocken i Lakselv. Topp utstyr( Linex funker som ei kula!), hyggelige mennesker og topp service. Sånn skal det være. Dette viser at det er mulig å gjøre kvalitetsleveranser som et lokalt firma brukbart langt unna Oslogryta. Hvis man har evner og vilje.
Kjartan Meinseth
Brukeravatar
Trond
Pro Member
Innlegg: 586
Registrert: 23 jun 2003, 18:21
Sted: Sogndal
Kontakt:

Legg inn av Trond »

Flaks :lol: :lol: :lol:
Trond Øyre - Øyre Lyd

Less is more
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

Jo var der selv og det var fint det.. lite mygg var det og !!?? En ekstra takk til Eivind fra meg da ;)
Lydforum Administrator/Pensjonist
Kaj G Dahl
Active Member
Innlegg: 51
Registrert: 02 nov 2005, 21:12
Sted: Hammerfest

Meget bra !

Legg inn av Kaj G Dahl »

Lydfiksern og Lyssystemer leverte en meget bra jobb på midnattsrocken, ingen tvil om det. Vi er heldige som har dette firmaet - lokalisert i landets mest grisgrendte strøk - selv om sogndal ikke er verdens mekka heller... 8)
Brukeravatar
John H. Guttorm
Active Member
Innlegg: 60
Registrert: 21 feb 2006, 03:07

Legg inn av John H. Guttorm »

Artig med gode tilbakemeldinger :) Jeg personlig fikk ikke hilst på så veldig av dere der, men hadde etpar knallflotte dager på jobb.

Og sånn for ordens skyld, myggen holder seg som regel unna havet ;) Er på innlandet de er uhyggelige!

Heaika
Heaika/Heyka
Brukeravatar
Stig Kamonen
Site Admin
Innlegg: 92
Registrert: 05 jun 2003, 13:27
Sted: Høyanger
Kontakt:

Legg inn av Stig Kamonen »

Må hive meg på her. Viktig å gi skryt til folk når det er bra, og kjeft når det ikke holder mål!..
Må si vi ble godt tatt vare på og at både utstyr og personell var på et profesjonelt nivå. Vi hadde det helt topp der oppe.
Mulig man kunne jobbet litt mer med subløsningen, men ellers synes jeg ting var supert.
Stå på gutter og ha en fin fin festivalsommer.
Hilsen fra Briskebycrew (og vikar Animal Alpha crew)
Brukeravatar
Bård Inge Markussen
Newbie
Innlegg: 7
Registrert: 30 mar 2005, 00:18
Sted: Vestre Jakobselv
Kontakt:

Legg inn av Bård Inge Markussen »

Takk for fine tilbakemeldinger alle sammen, og ha en fortsatt god festivalsommer.
Bård Inge Markussen
E-Mail: baard@lydfiksern.com
Web: http://www.lydfiksern.com
Brukeravatar
lydonen
Pro Member Silver
Innlegg: 1197
Registrert: 25 apr 2004, 12:34
Sted: vadsø
Kontakt:

Legg inn av lydonen »

Morn, morn
Jo dette var hyggelig lesning på morrakvisten, hyggelig at så mange fra Lydforum kunne komme, vi satset på at dere skulle ha det fint og vet at det også på backstage var trivelig med god tilgang på forfriskninger.

Det ble skrudd bra mye fet lyd av folk her fra forumet, og det at det låt så bra og så fett ut gjorde også publikum og arrangører veldig fornøyde med hvordan ting ble presentert, så takk til teknikerne for den jobben dere gjorde!!

Kan vel nærmest love fetere subløsning og større monitormiks til neste år om vi beholder jobben, og kanskje et skikkelig krem Gretsch eller Ludwig trommesett attåt :wink:
Lydonen. Your 1000+ Lydforum post-whore..
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

Ja det med forfriskninger skal jeg love deg.. au og huff!
Svar