Effektprosessorer! anbefalinger..?

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

ET
Newbie
Innlegg: 22
Registrert: 06 sep 2004, 17:47
Sted: Aust-Agder

Legg inn av ET »

Jo da, det er meg. Er også fornøyd med M2000, har en slik jeg også.
Men Mone og Dtwo er mer eller mindre en M2000 som er splittet i 2 og man har fjernet Expert mode på Mone.

Har du endel jobber for Børge eller????.
Joda, det blir jo noe. Er ikke akkurat noen store ting på gang her nede i vinterhalvåret.
Kjartan Meinseth
Active Member
Innlegg: 122
Registrert: 03 aug 2004, 05:01
Sted: Oslo
Kontakt:

Svar på tiltale

Legg inn av Kjartan Meinseth »

Hei Et.Ser du nevner at noen her "later som de er lydteknikere på verdensnivå.Har du tenkt at det kanskje er tilfelle.Kanskje noen av de som vanker her er lydteknikere på verdensnivå og har erfaring med de respektive maskinene.Just my 2 cent.Ps:Tenker ikke på meg selv om noen skulle komme til og tro det(Men jeg bruker ihvert fall Lexicon 960 og Tc system 6000 hver dag!).
Kjartan Meinseth
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Re: Svar på tiltale

Legg inn av Kenneth Jensen »

Kjart skrev:(Men jeg bruker ihvert fall Lexicon 960 og Tc system 6000 hver dag!).
*** U lucky Bastard.. :D

Men er litt andre forhold i live verdenen, som du sikkert vet!
Lydforum Administrator/Pensjonist
Frode Trondahl
Pro Member Silver
Innlegg: 1119
Registrert: 28 nov 2003, 17:52
Sted: OSLO/ Sørlandet en gang iblant.

Re: Svar på tiltale

Legg inn av Frode Trondahl »

[quote="Kjart"](Men jeg bruker ihvert fall Lexicon 960 og Tc system 6000 hver dag!).[/quote

Hvor jobber du da, jeg har også lyst på 960 og 6000 fast på jobb :-)
Sist redigert av Frode Trondahl den 05 okt 2004, 14:44, redigert 1 gang totalt.
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

han jobber i Rainbow! :wink:

Lykke til..
Lydforum Administrator/Pensjonist
Frode Trondahl
Pro Member Silver
Innlegg: 1119
Registrert: 28 nov 2003, 17:52
Sted: OSLO/ Sørlandet en gang iblant.

Legg inn av Frode Trondahl »

Det er da lov å være missunlig.
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

heh..selfølgelig :wink:
Lydforum Administrator/Pensjonist
Brukeravatar
John Idar Bakke
Pro Member
Innlegg: 391
Registrert: 10 jun 2003, 12:52
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av John Idar Bakke »

sitat ja skrev: Jo da, det er meg. Er også fornøyd med M2000, har en slik jeg også.
Men Mone og Dtwo er mer eller mindre en M2000 som er splittet i 2 og man har fjernet Expert mode på Mone.
Joda, men har det slått deg at blant annet prosessorene i disse to maskinplattformene kan være forskjellig? Jeg er selv den stolte eier av både M-one og D-two, og jeg får de til å låte helt ok, men en dyrere maskin vil selvsagt låte mer naturtro! Men det avhenger jo selvsagt av hva en bruker den til, og hvordan man skrur parametrene i den. Gi meg en god gammel M5000 og jeg skal vise dere... Det går vel så mye på vane. Jeg blir helt satt ut når jeg kommer til andre maskiner enn de jeg bruker til daglig, mest fordi jeg ikke får de til å låte slik som jeg er vant til...
Sist redigert av John Idar Bakke den 07 okt 2004, 10:54, redigert 1 gang totalt.
Hvorfor skal alle på død og liv være så Jævlig anonyme her!? Tørr dere ikke stå for meningene deres? (Det holder ikke med bare fornavn...!!!)


Sjekk http://www.johnib.no
ET
Newbie
Innlegg: 22
Registrert: 06 sep 2004, 17:47
Sted: Aust-Agder

Legg inn av ET »

ET skrev:

Jo da, det er meg. Er også fornøyd med M2000, har en slik jeg også.
Men Mone og Dtwo er mer eller mindre en M2000 som er splittet i 2 og man har fjernet Expert mode på Mone.
Bare så det ikke blir noen misforståelser; det var ikke jeg som skrev dette, selv om Bakke på en eller annen måte fikk quotet det i innlegget sitt.


Hei Et.Ser du nevner at noen her "later som de er lydteknikere på verdensnivå.Har du tenkt at det kanskje er tilfelle.Kanskje noen av de som vanker her er lydteknikere på verdensnivå og har erfaring med de respektive maskinene.Just my 2 cent.Ps:Tenker ikke på meg selv om noen skulle komme til og tro det(Men jeg bruker ihvert fall Lexicon 960 og Tc system 6000 hver dag!).
Flott for deg. Det jeg ville få fram, var bare at de fleste normale folk ikke har råd til å flotte seg med såpass dyre maskiner. Det gjør jo ikke noe å foreslå noen rimeligere alternativer. Tviler forresten ikke på at det er mange dyktige folk her.

Hilsen en av gutta på gølve'
bose
Active Member
Innlegg: 83
Registrert: 10 feb 2004, 23:51
Sted: Tønsberg

Legg inn av bose »

....
Sist redigert av bose den 21 okt 2005, 04:53, redigert 1 gang totalt.
Brukeravatar
John Idar Bakke
Pro Member
Innlegg: 391
Registrert: 10 jun 2003, 12:52
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av John Idar Bakke »

ET skrev:
ET skrev:

Jo da, det er meg. Er også fornøyd med M2000, har en slik jeg også.
Men Mone og Dtwo er mer eller mindre en M2000 som er splittet i 2 og man har fjernet Expert mode på Mone.
Bare så det ikke blir noen misforståelser; det var ikke jeg som skrev dette, selv om Bakke på en eller annen måte fikk quotet det i innlegget sitt.


Hei Et.Ser du nevner at noen her "later som de er lydteknikere på verdensnivå.Har du tenkt at det kanskje er tilfelle.Kanskje noen av de som vanker her er lydteknikere på verdensnivå og har erfaring med de respektive maskinene.Just my 2 cent.Ps:Tenker ikke på meg selv om noen skulle komme til og tro det(Men jeg bruker ihvert fall Lexicon 960 og Tc system 6000 hver dag!).
Flott for deg. Det jeg ville få fram, var bare at de fleste normale folk ikke har råd til å flotte seg med såpass dyre maskiner. Det gjør jo ikke noe å foreslå noen rimeligere alternativer. Tviler forresten ikke på at det er mange dyktige folk her.

Hilsen en av gutta på gølve'
Sorry ET, ble litt surr med klipp og lim funksjonen. Kankke regne med å få til alt på denna EDB-saken.. :D
Hvorfor skal alle på død og liv være så Jævlig anonyme her!? Tørr dere ikke stå for meningene deres? (Det holder ikke med bare fornavn...!!!)


Sjekk http://www.johnib.no
Brukeravatar
lydonen
Pro Member Silver
Innlegg: 1197
Registrert: 25 apr 2004, 12:34
Sted: vadsø
Kontakt:

Legg inn av lydonen »

Prosessoren som gir mest "bang for the buck" er TC M300.
Lydonen. Your 1000+ Lydforum post-whore..
Svar