Hvordan få nyttige meningsutvekslinger?

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Kjartan Meinseth
Active Member
Innlegg: 122
Registrert: 03 aug 2004, 05:01
Sted: Oslo
Kontakt:

Hvordan få nyttige meningsutvekslinger?

Legg inn av Kjartan Meinseth »

Et lite tankekors som også gjør seg på Pa-forumet.
Hvorfor henvise til tredjeparter?Hvis en ikke har godt nok erfaringsgrunnlag selv så bør man kanskje tenke seg om før man snakker,ikke henvise til andre.Det blir veldig lite fruktbare diskusjoner av sånt.Har lagt merke til at dette scenarioet har gjentatt seg en del ganger her på forumet.Blant annet med Lydskole elever i aksjon.Jeg har gått på lydskolen selv og kjenner meg til en viss grad igjen.Men istedet for å være så bombastiske på ting dere ikke har helt kontroll på,hvorfor ikke spørre mennesker med dyrekjøpte erfaringer innen faget.Det vil ikke forhindre dere i å gjøre feil,men det vil hjelpe dere i å kjenne dem igjen når dere gjør dem.Spør oss om saker og ting.Det vil være lærerikt for begge parter.Er det noen andre som har synspunkter omkring emnet:
HVORDAN GJØRE DETTE TIL ET MERE NYTTIG OG INTERRESANT FORUM FOR ALLE PARTER?
Kjartan Meinseth
Brukeravatar
Bechie
Active Member
Innlegg: 142
Registrert: 27 okt 2003, 14:03
Sted: Sandefjord

Re: Hvordan få nyttige meningsutvekslinger?

Legg inn av Bechie »

Kjart skrev: HVORDAN GJØRE DETTE TIL ET MERE NYTTIG OG INTERRESANT FORUM FOR ALLE PARTER?
Aller først må man nok kvitte seg med sånne humorister som meg her inne :D :D !!

Hehe, neida... Er vell kanskje noe enig i det du sier der..men ofte blir det bare sånn.. Også er det jo ikke så dumt som du skal ha det til. Man står der med en metode/produkt eller noe annet og lurer på om man skal bruke det..også ha man hørt 19 stykker som synes det er ei helsikes god greie, mens 3 stykker synes det er pyton... Hva tenker man da?

Det kan jo være noe av dette som er grunnen til "tredjepartsmeningene" her...?

Tjobing!
- Assuming is the mother of all fuckups!!!!!
________________________
Mvh
Kai Vidar Bech
Freelance lampetgeneral
Tlf. 915 22 579
Mail: kaivbech(at)gmail.com
Web: http://www.lysmann.no
Svar