Ny jobb

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
olegutten
Active Member
Innlegg: 184
Registrert: 21 feb 2004, 20:02
Sted: Bergen
Kontakt:

Ny jobb

Legg inn av olegutten »

Når vi nå snakker om hvor folk jobber og har tilhørighet.......

Jeg har ganske nylig blitt ansatt hos FotoPhono sin avdeling i Bergen. De fleste vet fra tidligere diskusjoner at jeg har vært positiv til RCF og Audix så det er jo bare positivt at min nye arbeidsgiver har disse agenturene....... ;-)

Slik at når jeg i fortsettelsen snakker om RCF, Audix, ETA Systems, Innovason, Ashly, Camco, Nexo, APB Dynasonics eller noen av de andre totalt 40 agenturene vi har på lyd så bør dere huske på at jeg nå jobber for importøren....



Så hvis noen av mine innlegg blir for mye "salg" så bare gi beskjed..........
Erlend Faanes
Active Member
Innlegg: 61
Registrert: 04 feb 2007, 18:22
Sted: Namsos

Re: Ny jobb

Legg inn av Erlend Faanes »

Gratulerer da :p
Espen Hammer
Pro Member
Innlegg: 441
Registrert: 11 apr 2006, 22:39
Sted: Trondheim

Re: Ny jobb

Legg inn av Espen Hammer »

Da har du ikke lov til og diskustere om disse merkene.. :P
Øyvind
Active Member
Innlegg: 164
Registrert: 12 apr 2007, 14:34
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Ny jobb

Legg inn av Øyvind »

Espen Hammer skrev:Da har du ikke lov til og diskustere om disse merkene.. :P
En ting er å reklamere. En annen ting er å gjøre rede for sin mening om produktene. Det skjer her på forumet hele tiden fra folk som selv har de gitte produktene, og som kan selge det, og det synes jeg er helt greit så lenge de ikke reklamerer for sitt salg av det.
Mvh Øyvind Bjørge
Brukeravatar
lydonen
Pro Member Silver
Innlegg: 1197
Registrert: 25 apr 2004, 12:34
Sted: vadsø
Kontakt:

Re: Ny jobb

Legg inn av lydonen »

Gratulerer med ny jobb!
Det som praktiseres på PSW når det gjelder å trå varsomt med egne produkter er følgende:

3. If you work for a manufacturer or a rep firm, you may not start a thread for the purposes of promoting a product. In fact, regarding your own products, the rule of thumb is "speak only when spoken to" meaning feel free to answer questions in an objective fashion. Tech support is always welcome.

det er jo ryddig og greit vel?
Lydonen. Your 1000+ Lydforum post-whore..
olegutten
Active Member
Innlegg: 184
Registrert: 21 feb 2004, 20:02
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Ny jobb

Legg inn av olegutten »

Da er jo spørsmålet.....

Hvis noen starter en tråd der de spør etter tromme mikker. Har jeg lov å snakke om / fortelle om / anbefale Audix D serien?
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Re: Ny jobb

Legg inn av Joachim »

olegutten skrev:Da er jo spørsmålet.....

Hvis noen starter en tråd der de spør etter tromme mikker. Har jeg lov å snakke om / fortelle om / anbefale Audix D serien?
Du kan vel snakke varmt om de på ett objektisk teknisk faglig grunnlag og ikke subjektivt som at de er bedre enn alt anna drit på markedet?

Samme gjelder jo alt anna her og at det altid er så forbanna subjektivt i denne bransjen, istedet for å komme med innlegg med teknisk faglig innhold.. "jeg syns den micen er best for den funka på hu som har solgt 100 singler når jeg jobba med henne på lørdag så den må være bra"
Mvh
Joachim Venberget
olegutten
Active Member
Innlegg: 184
Registrert: 21 feb 2004, 20:02
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Ny jobb

Legg inn av olegutten »

er helt enig med deg der........
Espen Hammer
Pro Member
Innlegg: 441
Registrert: 11 apr 2006, 22:39
Sted: Trondheim

Re: Ny jobb

Legg inn av Espen Hammer »

Øyvind skrev:
Espen Hammer skrev:Da har du ikke lov til og diskustere om disse merkene.. :P
En ting er å reklamere. En annen ting er å gjøre rede for sin mening om produktene. Det skjer her på forumet hele tiden fra folk som selv har de gitte produktene, og som kan selge det, og det synes jeg er helt greit så lenge de ikke reklamerer for sitt salg av det.

Det var en ironisk kommentar.. ment som en spøk.. så nå vet du det.
Svar