hvilke trådløse system liker dere?

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

hvilke trådløse system?

Shure
29
33%
Audio-Technica
4
5%
Sennheiser
43
49%
Akg
11
13%
Trantec
1
1%
 
Stemmer totalt: 88

Brukeravatar
Trond
Pro Member
Innlegg: 586
Registrert: 23 jun 2003, 18:21
Sted: Sogndal
Kontakt:

Re: hvilke trådløse system liker dere?

Legg inn av Trond »

Fort å glemme slike små detaljer når ein står og monterer BP på bhen til russejenter:)
Trond Øyre - Øyre Lyd

Less is more
Ole Hansen
Pro Member
Innlegg: 423
Registrert: 18 apr 2008, 13:26
Sted: Kvinesdal

Re: hvilke trådløse system liker dere?

Legg inn av Ole Hansen »

Pål Michael Bratås skrev:
Hvordan bæres BP av brukerne? En rundtstrålende antenne som ligger inntil huden mister veldig mye effekt. Har opplevd det selv med en jente som hadde BPen festet i BHen og hun hadde dropouts og støy inntil vi la en ca 1cm tykk skumgummipute mellom henne og sender og antennen. Prøv det!
Vi skulle fått tak i en prøvedukke å trene på til LLB.
Trond skrev:Fort å glemme slike små detaljer når ein står og monterer BP på bhen til russejenter:)
Og enkelte detaljer kan vel av og til være ok å ha glemt.
Gud sa: Bli lys! (Men han sa ingenting om lyden).
luringen

Re: hvilke trådløse system liker dere?

Legg inn av luringen »

Ole Hansen skrev:
Pål Michael Bratås skrev:
Hvordan bæres BP av brukerne? En rundtstrålende antenne som ligger inntil huden mister veldig mye effekt. Har opplevd det selv med en jente som hadde BPen festet i BHen og hun hadde dropouts og støy inntil vi la en ca 1cm tykk skumgummipute mellom henne og sender og antennen. Prøv det!
Vi skulle fått tak i en prøvedukke å trene på til LLB.
Trond skrev:Fort å glemme slike små detaljer når ein står og monterer BP på bhen til russejenter:)
Og enkelte detaljer kan vel av og til være ok å ha glemt.


bh??? her oppe bruker vi trusekanten.... kansje ikkje rart det blir dropout..... 8)
Espen Hammer
Pro Member
Innlegg: 441
Registrert: 11 apr 2006, 22:39
Sted: Trondheim

Re: hvilke trådløse system liker dere?

Legg inn av Espen Hammer »

luringen skrev:
Ole Hansen skrev:
Pål Michael Bratås skrev:
Hvordan bæres BP av brukerne? En rundtstrålende antenne som ligger inntil huden mister veldig mye effekt. Har opplevd det selv med en jente som hadde BPen festet i BHen og hun hadde dropouts og støy inntil vi la en ca 1cm tykk skumgummipute mellom henne og sender og antennen. Prøv det!
Vi skulle fått tak i en prøvedukke å trene på til LLB.
Trond skrev:Fort å glemme slike små detaljer når ein står og monterer BP på bhen til russejenter:)
Og enkelte detaljer kan vel av og til være ok å ha glemt.


bh??? her oppe bruker vi trusekanten.... kansje ikkje rart det blir dropout..... 8)
Blir gjerne litt fuktig også der da.. ialfall til de kvinnfolka som er så heldig og komme når jeg er på jobb :P
Lauvdal
Newbie
Innlegg: 13
Registrert: 15 nov 2005, 12:11
Sted: Sandefjord

Re: hvilke trådløse system liker dere?

Legg inn av Lauvdal »

Noen som har lekt med Shure ksm9 hoder på WL ??

Jeg bruke helst sennheiser med BP og shure med HH
Å feire fødselsdag er sunt. Statistikken viser at de som feirer flest fødselsdager, også er de som lever lengst
Espen Hammer
Pro Member
Innlegg: 441
Registrert: 11 apr 2006, 22:39
Sted: Trondheim

Re: hvilke trådløse system liker dere?

Legg inn av Espen Hammer »

jeg har brukt ksm9 WL.. funket fint det. snakket med en kollega om den mikken idag. Han bruker tråd versjonen veldig mye og mente WL ble friskere i toppen enn tråd versjonen.
Carlviktor
Newbie
Innlegg: 4
Registrert: 16 mar 2009, 15:11

Re: hvilke trådløse system liker dere?

Legg inn av Carlviktor »

Shure UHF-R med KSM 9 :D konge mik. Det systeme har jeg ganske god erfaring med. Sennheiser funker jo det å.
Sverre Slob Rock
Newbie
Innlegg: 37
Registrert: 04 jun 2007, 11:32

Re: hvilke trådløse system liker dere?

Legg inn av Sverre Slob Rock »

Hadde en episode der fruen som skulle ha bøylemic med lommesender (shure) fikk en merkelig støy hver gang hun tok den på seg. Det ble ikke sånn når jeg skulle prøve det for å finne feilen. Når jeg hadde sjekket grundig, byttet sender, byttet bøyle, byttet frekvens og kabel, prøvde vi på damen igjen. Det virket, men da damen festet den på ryggen, der hun hadde den eneste festemuligheten kom skurret tilbake. Hmmm.... Dette var snålt sier jeg. "Du har ikke tilfeldigvis noe metal inne i kroppen, eller smykker eller noe sånt?" spør jeg. Long shot, I know, men i desperasjon spør man om alt for å finne et svar og en løsning. "neeeei, har vel ikke det", sier hun. Men så kommer hun på noe. "Jeg har jo kobberspiral!" sier hun. Problem solved!
Sverre Dæhli
Brukeravatar
JAS
Active Member
Innlegg: 298
Registrert: 14 sep 2006, 15:06
Sted: Sandefjord

Re: hvilke trådløse system liker dere?

Legg inn av JAS »

Den var ny :lol:
"Speed has never taken a single life,
suddenly becomming stationary, THAT`S the killer" - Jeremy Clarkson
Svar