Behringer amper

Her kan du diskutere produkter

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
bose
Active Member
Innlegg: 83
Registrert: 10 feb 2004, 23:51
Sted: Tønsberg

Behringer amper

Legg inn av bose »

Noen som har prøvd dem? og nei jeg spurte ikke om hvor dårlige dem er :P : Bare lurer på om dem leverer effekten Behringer har oppgitt. i så fall så er det gullkjøp. Vil ha to amper som brokobles til å drive noen dobble 18 subber som jeg har planer om å skaffe etterhver. Funker dem greit til det? Er foresten EP 2500 det er snakk om ;)

Takk for alle svar
Tom Erik Stokness
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Re: Behringer amper

Legg inn av Joachim »

bose skrev:Noen som har prøvd dem? og nei jeg spurte ikke om hvor dårlige dem er :P : Bare lurer på om dem leverer effekten Behringer har oppgitt. i så fall så er det gullkjøp. Vil ha to amper som brokobles til å drive noen dobble 18 subber som jeg har planer om å skaffe etterhver. Funker dem greit til det? Er foresten EP 2500 det er snakk om ;)

Takk for alle svar
lykke til
Mvh
Joachim Venberget
bose
Active Member
Innlegg: 83
Registrert: 10 feb 2004, 23:51
Sted: Tønsberg

Legg inn av bose »

Jo takk
Tom Erik Stokness
Brukeravatar
Torodd Olsen
Pro Member
Innlegg: 355
Registrert: 05 des 2004, 18:39
Sted: Stord

Legg inn av Torodd Olsen »

Hei!
Jeg bruker en Ep2500 på 2 stk b&c 18Tbx subber, 4ohm brokoblet. Det spiller knallbra! Har også en Qsc rmx 2450, men denne clipper før og gir mindre spl enn behringer`n! Bare gode ting å si om denne forsterkeren, så gjenstår det bare å se hvor lenge den varer... (6 mnd til nå)

Ingen Crown, men absolutt et alternativ til Qsc...

Torodd
bose
Active Member
Innlegg: 83
Registrert: 10 feb 2004, 23:51
Sted: Tønsberg

Legg inn av bose »

ok. og det har aldri vært no tull med den? aldri skrudd seg av i løpet av en kveld ellerno?
Tom Erik Stokness
Brukeravatar
Torodd Olsen
Pro Member
Innlegg: 355
Registrert: 05 des 2004, 18:39
Sted: Stord

Legg inn av Torodd Olsen »

Har fungert feilfritt til nå! men som sagt er den nesten ny, så jeg har lite erfaringer hvor holdbar den er. Bruker 6 slike amper + 2 qsc til riggen min.

Torodd
Svar