Turbosound

Her kan du diskutere produkter

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Bjørn A. Larsen
Active Member
Innlegg: 203
Registrert: 23 jun 2003, 23:37
Sted: Oslo

Legg inn av Bjørn A. Larsen »

Helge skrev:
bjornal skrev:Du kan vel få Turbo i alle regnbuens farger dersom du betaler en polakk for å male den... Ja til lilla PA!!!

Bjørn
Vil ha den i 1070-G10Y! Det er en fet grønnfarge, rimelig nært det som kalles snørrgrønt. Bygde noen kasser i den fargen, de var svært lite diskre. 2 subber på 1/2 kubikk hver i svart og snørrgrønt ble lagt merke til når du la de på hver sin side av scena :)
Å herre min hatt...

http://www.colorcharts.org/ccorg/resour ... ductID=716

Bjørn
Brukeravatar
Rune Karlsen
Active Member
Innlegg: 82
Registrert: 22 aug 2005, 03:07
Sted: midt troms
Kontakt:

Legg inn av Rune Karlsen »

skjønne ikke hvorfor så mange ikke liker turbosound, det er jo gode systemer, som låter kanon....
Trenger ikke koste en million for å være bra!!!
Tom Erik Stokness
Pro Member
Innlegg: 497
Registrert: 25 nov 2004, 07:30
Sted: Nøtterøy

Legg inn av Tom Erik Stokness »

syns det er fint at folk har forskjellig meninger.... tenk så kjedelig det hadde vært om alle hadde vært enige i alt!

er jo tross alt et DISKUSJONS forum
:wink:
Helge A. Bentsen
Pro Member Gold
Innlegg: 1208
Registrert: 07 mar 2004, 16:03

Legg inn av Helge A. Bentsen »

Apropo turbosound: Driver og maler ei leilighet jeg skal flytte inn i, og bomma på fargevalget på soverommet. Endte opp med Turbo-blått soverom :oops:


Så det ble samme på kjøkkenet :twisted:
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Legg inn av Joachim »

Jeg pusset opp og malte noen turbokasser.
Når jeg var ferdig spurte en i administrasjonen om det var noe maling igjen, han likte fargen.
Han fikk med seg en halvliter og resultatet har jeg ikke sett...
Mvh
Joachim Venberget
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Legg inn av Joachim »

"The best rig in the world - and you can quote me - I've never mixed on anything as good as this system, it is absolutely awesome! This was my first experience with Aspect, and at first I was really quite surprised by the look of the boxes, very compact and completely different from any previous Turbosound products. We hardly EQ'd the rig at all, just backed off a touch at 100Hz, and we were ready.

Gleder meg til min førstereis på den ja.
Mvh
Joachim Venberget
Marius Lindaas
Active Member
Innlegg: 159
Registrert: 29 mai 2007, 15:00
Sted: Lørenskog

Re: Turbosound

Legg inn av Marius Lindaas »

Mye gammel Turbosound ute å går også... Hverfall av de større systemene i Norge. Kanskje litt derfor noen mener de har hørt ræva lyd på turbo. Men spørsmålet er vel ikke om Turbosound er dårlig, men er konkurentene bedre. For ingen kan med godt belegg si at Turbosound, EAW, Meyer, Martin o.s.v. låter dårlig. Derimot hvilket system man liker selv og hvilket merke med hårfin margin kanskje er litt bedre enn det andre kan man ha en menig om.
Marius Lindaas

Pro Systemer AS
Svar