LLB 2012

Her kan du diskutere produkter

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Ole Hansen
Pro Member
Innlegg: 423
Registrert: 18 apr 2008, 13:26
Sted: Kvinesdal

LLB 2012

Legg inn av Ole Hansen »

Da blir det LLB igjen etter tre års pause.

Noen formeninger om hva som blir det hotteste nye i vårt sortiment?

Selv har jeg fått demonstrert den nye Macie Ipad-mikseren som har 16 gainpotter samt 16 xlr inn + 2 main out og seks aux sends på jack. Denne styres av iPad og har da 16 inn og i tillegg stereo inn fra iPad og to interne klanger. Tror dette kan bli en "stor" mikser til små jobber. I USA er den priset til 1000 dollar, altså 6k + mva. iPad er jo selvfølgelig ikke med i prisen.

Noen som vet om noe annet nytt?
Gud sa: Bli lys! (Men han sa ingenting om lyden).
Kjell Roger Halberg
Active Member
Innlegg: 176
Registrert: 07 jun 2009, 19:39
Sted: Elverum
Kontakt:

Re: LLB 2012

Legg inn av Kjell Roger Halberg »

Sennheiser-standen skal visstnok vise frem noe nytt fra Neuman som virker spennende. Uansett, ser frem mot messen. Jaggu på tide. Den Mackie-mkseren har jeg ikke hørt noe om. Har du en link?
Ole Hansen
Pro Member
Innlegg: 423
Registrert: 18 apr 2008, 13:26
Sted: Kvinesdal

Re: LLB 2012

Legg inn av Ole Hansen »

Er på iPhone så vet ikke hvordan en kopierer, men Benum og Mackie har den på hjemmesiden.
Visste ikke at Neuman hadde noe nytt på gang men har så vidt sett på Sennheiser sin nylig introduserte rimeligere serie trådløse systemer. Ligger under Evolution serien.
JBL viste også frem en storebror i den nye line-array serien på NAMM. Kult hvis denne også blir med.
Gud sa: Bli lys! (Men han sa ingenting om lyden).
Kjell Roger Halberg
Active Member
Innlegg: 176
Registrert: 07 jun 2009, 19:39
Sted: Elverum
Kontakt:

Re: LLB 2012

Legg inn av Kjell Roger Halberg »

Blir forhåpentligvis en bra og informativ messe tenker/håper jeg:-) Fikk en nyhetsmail fra Sennheiser Norge hvor det kom fram at de skulle vise frem noen nye digitale Neuman-mikker, men hvorvidt disse har vært på markedet en stund er ukjent for meg. Har heller ikke den pc\n rett foran meg nå. Ny mikser fra A&H som også virker lovende!
Svar