Noen flere som har Bardl trådløs us-800 serie?

Her kan du diskutere produkter

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Roffeman1
Newbie
Innlegg: 2
Registrert: 09 jan 2012, 07:48

Noen flere som har Bardl trådløs us-800 serie?

Legg inn av Roffeman1 »

Hei.

Jeg har nettop kjøpt 3 bardl us 882 recivere med to bodypacks og 4 håndmikrofoner + antennesystem. Synes de gir ok lyd. Noen som har erfaringer med disse?

Jeg skal bruke de sammens med 6 sennheiser EW100 G2 og 4 EW500 G2. De seks EW100 G2 har ikke antennesystem og er montert i rack og har hadd problem med mottak før og de 4 EW500G2 har antennesystem og fungerer perfekt. Bardl mikrofonene har også antennesystem og virker helt fint i starten men har noen småproblemer som kommer mot slutten av forestillingene. (ca 1t30min av 2t lang forestilling...)

Har satt opp frekvenser litt vilkårlig... men har 3MHz mellom hver mottaker. Jeg har sett at det finnes tabeller for å sette opp frekvenser men fant de ikke før i går så skal sette opp frekvenser på nytt om jeg finner noe graverende...

1. Det som jeg sliter med er at alle "høyre" mottakerne mottar fantomsignal (kun første bit i signal baren lyser) når det ikke står på noen sendere. Når jeg slår på senderen som mottakeren skal motta virker det som det skal. Jeg lurer på om det kan være antennesystemet som jeg har koblet opp feil... På utgangene på antenneforstereren så er det ikke merket mottaker 1,2,3 osv... Så jeg tok de yterste og koblet til den øverste og de nest yterst på nr 2 og videre for det var enklest. La merke i etterkant at på sennheiser systemet er utgangene fra venstre på A-output og B-output merket med 1,2,3 osv... Har ikke brukermanual for systemet mitt men har etterspurt det fra levrandør...

2. En av bodypackene virker som den går i metning før jeg får "low batt" og signalet kutter når det ikke er noe feil med senderen. Dette er på slutten av forestillingen og den har virket helt fint fram til det punktet...

Alt brukes på revy der jeg trenger så mange mygger på grunn av mange på scena samtidig og stor utskifting av skuespillere... (Avstandsmikrofoner er prøvd uten hell) Bruker ingen kablede mikrofoner.

Noen som har tips å komme med? (Jeg vet at en helst ikke skal blande systemer... Så dere trenger ikke å poengtere det alt for mye...)
Svar