D-pac as2

Her kan du diskutere produkter

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Engabakken
Newbie
Innlegg: 7
Registrert: 02 mai 2010, 21:32

D-pac as2

Legg inn av Engabakken »

Hei. Noen som har erfaringer med d-pac as2? Hvordan er disse i forhold til meyer 650 og
electrovoice x-sub(lydkvalitet/volum)?
Espen Engen
Tom Erik Stokness
Pro Member
Innlegg: 497
Registrert: 25 nov 2004, 07:30
Sted: Nøtterøy

Re: D-pac as2

Legg inn av Tom Erik Stokness »

For å være helt ærlig, så ville jeg styrt unna DPAC kassene.. Har jobba med å serve et DPAC anlegg her i byen.. Og reservedeler er umulig å oppdrive.
Har ikke hørt de andre du nevnte,så noe sammenligningsgrunnlag har jeg ikke .Men DPAC kassene låter faktisk veldig bra! Problemet kommer når det må repareres..
Engabakken
Newbie
Innlegg: 7
Registrert: 02 mai 2010, 21:32

Re: D-pac as2

Legg inn av Engabakken »

Tom Erik Stokness skrev:For å være helt ærlig, så ville jeg styrt unna DPAC kassene.. Har jobba med å serve et DPAC anlegg her i byen.. Og reservedeler er umulig å oppdrive.
Har ikke hørt de andre du nevnte,så noe sammenligningsgrunnlag har jeg ikke .Men DPAC kassene låter faktisk veldig bra! Problemet kommer når det må repareres..
Takk for svar. Glemte og si at ampene var fjernet fra de(satt på plate med speakon). Er vel 18sound elementer i de.
Er kassene i seg selv(byggekvalitet) dårlige? Er det noe "bunn"(trøkk) i de? Fikk tilbud på 4 stk til 20000kr. vil dette funke
i en utleierigg til små band i et normalt samf.hus 500-800 pers?
Espen Engen
Tom Erik Stokness
Pro Member
Innlegg: 497
Registrert: 25 nov 2004, 07:30
Sted: Nøtterøy

Re: D-pac as2

Legg inn av Tom Erik Stokness »

ja nemlig, overasket meg ikke.. Stemmer at det er 18sound elementer ja, de er knallbra!
Tror de vil fungere bra til det bruket du nevner, bare husk nok amping ;)
Brukeravatar
Rune Skramstad
Active Member
Innlegg: 156
Registrert: 26 aug 2006, 01:27
Kontakt:

Re: D-pac as2

Legg inn av Rune Skramstad »

Enig, henger meg på Tom Erik, elementene er fine, kassene er solide så vidt jeg kan huske, og så lenge du kan prosessere de selv har de potensiale for å spille tøft (mindre bassboost enn originalprosesseringen).
The speakers were made more efficient by hornloading.
Svar