Flighter

Her kan du diskutere produkter

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Brukeravatar
Tom Hansen
Pro Member
Innlegg: 367
Registrert: 19 jan 2006, 22:06
Sted: 9325 Bardufoss
Kontakt:

Flighter

Legg inn av Tom Hansen »

Hvilke flighter bruker dere? Kina? Norsk? Engelsk?
Har selv brukt endel importvarer, men det slites ut etterhvert. Har kjøpt Norske det siste året, og kvaliteten er det ingenting å si på. Det er jo derimot noe dyrere. Så, hvem gir mest for penga?
Tom Hansen
_________________
he-he. Hadde vært artig å testa basstromma på anlegget til Pink Floyd......mens Eddie hørte på.
Helge A. Bentsen
Pro Member Gold
Innlegg: 1208
Registrert: 07 mar 2004, 16:03

Re: Flighter

Legg inn av Helge A. Bentsen »

Har mest rufo, fornøyd med kvaliteten på de, bortsett fra at lokkene ikke alltid passer like bra. Har brukt en del fra http://www.amptown-cases.co.uk , de er mine favoritter, men har ikke kjøpt noen enda.
Vegar E
Newbie
Innlegg: 39
Registrert: 30 nov 2003, 14:02
Sted: Sandvika
Kontakt:

Re: Flighter

Legg inn av Vegar E »

Jeg bruker http://www.flightcasemt.no og er veldig fornøyd! Lager ting veldig presist og solid etter mål.
Vegar Engebretsen
stigandre
Active Member
Innlegg: 63
Registrert: 14 aug 2010, 02:32
Sted: Ålesund/Sula
Kontakt:

Re: Flighter

Legg inn av stigandre »

Rufo er et norsk merke som jeg tror lager veldig gode produkt, og som har ett stort utvalg av kasser til det som trengst ! :)
Mvh. Stig-Andre Urke
Ole Hansen
Pro Member
Innlegg: 423
Registrert: 18 apr 2008, 13:26
Sted: Kvinesdal

Re: Flighter

Legg inn av Ole Hansen »

Veldig enig med Vegard. Flightcasemt eller flightcasetom som han gikk under før er jeg veldig fornøyd med.
Har nok kjøpt langt over 10 flighter av han og alt har passet veldig bra. Han leverer også på tiden og helst litt før.
Enda har jeg ikke hatt noe trøbbel med noen av flightene som er laget av ordentlige materialer.
Prisene er også bra. Ikke dyrere på det enn enkelte som driver med import fra England.
Gud sa: Bli lys! (Men han sa ingenting om lyden).
Brukeravatar
Tom Hansen
Pro Member
Innlegg: 367
Registrert: 19 jan 2006, 22:06
Sted: 9325 Bardufoss
Kontakt:

Re: Flighter

Legg inn av Tom Hansen »

Det ble Rufo denne gangen og, men skal sjekke ut MT neste runde. Har noen kina-flighter, men dem blir fort sliten etter noen år. Har kjøpt et titalls flighter fra Rufo, og det er en annen kvalitet ja. Meget fornøyd med dem. Og prisen jeg har fått fra england, er ikke så mye rimeligere enn Rufo. Og jeg synes det er greit og handle "lokalt" når prisen er overkommelig.
Tom Hansen
_________________
he-he. Hadde vært artig å testa basstromma på anlegget til Pink Floyd......mens Eddie hørte på.
Brukeravatar
Ola Brekken
Active Member
Innlegg: 95
Registrert: 03 jan 2005, 22:15
Sted: Tynset

Re: Flighter

Legg inn av Ola Brekken »

Vegar E skrev:Jeg bruker http://www.flightcasemt.no og er veldig fornøyd! Lager ting veldig presist og solid etter mål.
Jeg har et topmix-rack fra Tom, veldig bra saker!
Samme går også for Rufo og Capro.

Er du forresten i slekt med Flightcase Tom, Vegar?
Ble bare nyssgjerrig fordi dere har samme etternavn :)
mvh Ola D. Brekken
Svar