Erfaring med LA Audio EQ231G ?

Her kan du diskutere produkter

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
thomande

Erfaring med LA Audio EQ231G ?

Legg inn av thomande »

Er det noen som har erfaringer med LA Audio EQ231G. har kjøpt 3 stk.
1stk. til L-R og 2stk. til 4 monitor kurser.. :)
Øyvind
Active Member
Innlegg: 164
Registrert: 12 apr 2007, 14:34
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Erfaring med LA Audio EQ231G ?

Legg inn av Øyvind »

Grattis da. :)
Jeg har erfaring med den som master-EQ. Er en kjempeEQ det som er verdt pengene. Merker stor forskjell på måten den farger lyden kontra DBX 2231. Riktignkok er den jeg brukte hvit da (sikkert en litt eldre modell). Men som monitor-EQ synes jeg den er litt for dyr. Da synes nok de fleste det holder med DBX.
Mvh Øyvind Bjørge
thomande

Re: Erfaring med LA Audio EQ231G ?

Legg inn av thomande »

takk Øyvind .. fikk veldig bra pris på de fra Benum :D så da kjøpte vi likegodt den samme EQen til monitor også.. fornyer en del av tingene vi har i FX racket vi har i kirken :)
luringen

Re: Erfaring med LA Audio EQ231G ?

Legg inn av luringen »

thomande skrev:takk Øyvind .. fikk veldig bra pris på de fra Benum :D så da kjøpte vi likegodt den samme EQen til monitor også.. fornyer en del av tingene vi har i FX racket vi har i kirken :)
Bra pris fra Benum??????? ere mulig??????
thomande

Re: Erfaring med LA Audio EQ231G ?

Legg inn av thomande »

Kjøpte 4stk. LA Audio Di2 og de er vi kjemefornøyde med, hadde 4 stk. Ultra DI bra Beringher.. for noe dritt.. så er glad vi byttet de ut.. hadde noen tapco DI bokser også, men de tok kvelden etter et halvt år..
thomande

Re: Erfaring med LA Audio EQ231G ?

Legg inn av thomande »

Ja det er Mulig vettu.. eller det var en kamerat av meg som kjøpte de.. han har handlet veldig mye fra benum, i tilegg da han begynte å jobbe som teknikker på color fantasy.. begynte color line å kjøpe veldig mye fra Benum..
Svar