Kreativ produktbeskrivelse...

Her kan du diskutere produkter

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Brukeravatar
Arnstein
Newbie
Innlegg: 49
Registrert: 28 mai 2004, 19:45
Sted: Trondheim
Kontakt:

Kreativ produktbeskrivelse...

Legg inn av Arnstein »

Noen som trenger en kasse med "skikkelig oompfh..."?

http://www.benum.no/shop/default.aspx?ProdID=1454044

Må ærlig innrømme at jeg aldri har hørt kassa, så, jeg har vel kanskje gått glipp av noe. :lol:
Øyvind
Active Member
Innlegg: 164
Registrert: 12 apr 2007, 14:34
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Kreativ produktbeskrivelse...

Legg inn av Øyvind »

Forsterkere på henholdsvis 1100W for basselementet og 2 stk 100W for mellomtone og diskant? Det høres nå ut som en vel drøy skjevdeling for meg da, men.. kommer seff an på delefrekvensen.
For meg ser det der ut som en lang tungvindt sak å drasse på uten hjul. Ser liksom ikke helt hvem jeg ville anbefalt en slik løsning til heller kontra for eks alternativet med en 15" subb på hjul med stang til en topp. Så vet jeg at det er noen mackieskeptikere her inne på forumet som sikkert ikke "hopper av glede" av å se dette produktet (hehe).
Mvh Øyvind Bjørge
Geir Bjerkaas
Newbie
Innlegg: 46
Registrert: 20 apr 2004, 09:37
Sted: Harstad

Re: Kreativ produktbeskrivelse...

Legg inn av Geir Bjerkaas »

Dette er faktisk søyler som låter veldig fint! De er ikke lette å drasse på nei, men det oppveies av "skikkelig oompfh". Vi bruker de sammen med subber som heter 1801 og da er det ikke så mange 15" og småkasser på stang som holder følge.(Joda det finnes helt sikkert noen :D )
Øyvind
Active Member
Innlegg: 164
Registrert: 12 apr 2007, 14:34
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Kreativ produktbeskrivelse...

Legg inn av Øyvind »

Geir Bjerkaas skrev:Dette er faktisk søyler som låter veldig fint! De er ikke lette å drasse på nei, men det oppveies av "skikkelig oompfh". Vi bruker de sammen med subber som heter 1801 og da er det ikke så mange 15" og småkasser på stang som holder følge.(Joda det finnes helt sikkert noen :D )
Seff, hvis du supplerer med subber så stiller jo saken seg anderledes. Men jeg ville nå allikevel heller ha hatt for eks 2 litt mindre kasser i volum + subb på hver side i stedet for 1 slik på hver side + subb. Da hadde man fått spredd lyden bedre også, men det er nå bare min tanke om det. :)
Mvh Øyvind Bjørge
Svar