2-kanals Mikrofon- Preamp med S-PDIF out?

Alt innen lydstudio

Moderator: Mads Størkersen

Svar
DominantFredrik
Newbie
Innlegg: 13
Registrert: 06 des 2008, 18:23
Kontakt:

2-kanals Mikrofon- Preamp med S-PDIF out?

Legg inn av DominantFredrik »

Hei !
Stund sia sist, nå. Vil gjerne utnytte min Digidesign Mbox2 Pro fullt ut med en 2- kanals mikrofon- preamp med S-PDIF out. Noen som har noen forslag? Budsjett under 5000=)
Setter pris på alle svar!
Espen Hammer
Pro Member
Innlegg: 441
Registrert: 11 apr 2006, 22:39
Sted: Trondheim

Re: 2-kanals Mikrofon- Preamp med S-PDIF out?

Legg inn av Espen Hammer »

SSL har vel mono striper med S-Pdif out på mener jeg. i forskjellige pris klasser. Korrekter meg om det er feil.
Asle Leknes

Re: 2-kanals Mikrofon- Preamp med S-PDIF out?

Legg inn av Asle Leknes »

Har selv en dbx 386. To kanaler, rørtrinn og utganger på analog, SPDIF og AES/EBU. Kjøpte den brukt for 2900 kr for noen måneder siden. Nypris er jeg usikker på.
jello
Newbie
Innlegg: 5
Registrert: 03 jan 2009, 19:02

Re: 2-kanals Mikrofon- Preamp med S-PDIF out?

Legg inn av jello »

Joe Meek Twin Q ligger vel på rundt 5000,- stereo mikkpre. med com og eq.
My name Is Espen Andersen
Brukeravatar
permorten2@live.no
Active Member
Innlegg: 50
Registrert: 03 mai 2009, 18:33

Re: 2-kanals Mikrofon- Preamp med S-PDIF out?

Legg inn av permorten2@live.no »

http://shop.ebay.com/items/?_nkw=m+audi ... =R40&_mdo=

Her er en M-audio tampa,som i Norge kostet ca.6500,- da de kom. Klasse A preamp med en veldig bra optisk kompressor. Og spdif. Har to stk selv. Er nok ikke helt på høyde med min UAD 610 i bånnfrekvensene, men den låter fantastisk bra i melllomtonen og toppen. Den har aldri blitt noen salgs-suksess, men det tror jeg kommer av at den heter
M-audio. Her kan du få den for antagelig under 1000 kr som etter min mening er et røverkjøp.Bare husk at dette er mono. Jeg bruker mine veldig mye på overhead og på sang når jeg bruker rør-mikrofoner. Her kan du høre tampaen på sangen. Mikrofonen er en SMpro mc03 rørmic. : http://www.ostlandlydstudio.no/page3.html (Øverst til venstre "Made in Norway") :D

MVH: Per M
Svar