Moderator

Her diskuteres det backline

Moderator: Mads Størkersen

Brukeravatar
Basslak Backalainen
Active Member
Innlegg: 56
Registrert: 09 jun 2003, 16:16

Moderator

Legg inn av Basslak Backalainen »

Hvorfor er det to moderatorer i et forum om Backline, og BEGGE er lydteknikkere? Jeg har enda til gode å møte en lydteknikker som er i stand til å moderere seg selv, og nå skal de plutselig gå SAMMEN om å moderere oss andre?
DU E I NORGE NO! -SKA`VÆR`GLA`DU FÅR BACKLINE!!
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Re: Moderator

Legg inn av Joachim »

Basslak Backalainen skrev:Hvorfor er det to moderatorer i et forum om Backline, og BEGGE er lydteknikkere? Jeg har enda til gode å møte en lydteknikker som er i stand til å moderere seg selv, og nå skal de plutselig gå SAMMEN om å moderere oss andre?
enda godt noen passer på og modererer dere backlinebajasser..
Mvh
Joachim Venberget
Brukeravatar
Basslak Backalainen
Active Member
Innlegg: 56
Registrert: 09 jun 2003, 16:16

Re: Moderator

Legg inn av Basslak Backalainen »

Joachim skrev:
Basslak Backalainen skrev:Hvorfor er det to moderatorer i et forum om Backline, og BEGGE er lydteknikkere? Jeg har enda til gode å møte en lydteknikker som er i stand til å moderere seg selv, og nå skal de plutselig gå SAMMEN om å moderere oss andre?
enda godt noen passer på og modererer dere backlinebajasser..
-Jeg tar kritikk.. Og ber om unnskyldning.... :oops: men det er ikke alltid så lett for oss nivoltsryttere å forholde seg rolig når man blir putta penger på.......
DU E I NORGE NO! -SKA`VÆR`GLA`DU FÅR BACKLINE!!
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Re: Moderator

Legg inn av Joachim »

Basslak Backalainen skrev:
Joachim skrev:
Basslak Backalainen skrev:Hvorfor er det to moderatorer i et forum om Backline, og BEGGE er lydteknikkere? Jeg har enda til gode å møte en lydteknikker som er i stand til å moderere seg selv, og nå skal de plutselig gå SAMMEN om å moderere oss andre?
enda godt noen passer på og modererer dere backlinebajasser..
-Jeg tar kritikk.. Og ber om unnskyldning.... :oops: men det er ikke alltid så lett for oss nivoltsryttere å forholde seg rolig når man blir putta penger på.......
nei du har vel aldri hatt så godt betalt for noen jobb endA :lol: :lol:
leiter du litt ligger det sikkert igjen ett par femtiøringer til deg på scenen så får du bonus også....
Mvh
Joachim Venberget
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

Hvor mange Lydteknikere trengs det for å holde en backlinetekniker nede??
Jo, minimum to!!!
Så av sikkerhetsmessige grunner så er vi to moderatorer her.. (dette gjelder også de andre forumene da men..)

Og du ville muligens blitt forbauset over hvor mye jeg f.eks kan om backline..U try me! 8)
Lydforum Administrator/Pensjonist
Brukeravatar
Hoba
Pro Member
Innlegg: 436
Registrert: 03 aug 2003, 12:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Hoba »

Kenneth Jensen skrev:Hvor mange Lydteknikere trengs det for å holde en backlinetekniker nede??
Jo, minimum to!!!
Så av sikkerhetsmessige grunner så er vi to moderatorer her.. (dette gjelder også de andre forumene da men..)

Og du ville muligens blitt forbauset over hvor mye jeg f.eks kan om backline..U try me! 8)
Ja, lydfolk er jo noen pingler med hvite hansker, så det så . . . . . .

Tja Kenneth, sikker på at du vil deg så vondt da ? ? ? ? ?

Hva er forskjellen på en Fender Bassman '59 reissue og en Music Man Sixty Five 410" combo ? ? ? ?

:twisted:
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

Musicman Har Solid state preamper.. 4x10" 65 watt..

Bassmann (Orginalt en Bassforsterker :wink: ) Er Rør forsterket all the way! 4x10" 45 watt (2 ohm)

Tror jeg... *kremt* :oops:
Lydforum Administrator/Pensjonist
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Legg inn av Joachim »

Kenneth Jensen skrev:Musicman Har Solid state preamper.. 4x10" 65 watt..

Bassmann (Orginalt en Bassforsterker :wink: ) Er Rør forsterket all the way! 4x10" 45 watt (2 ohm)

Tror jeg... *kremt* :oops:
trudde du ja, skjønte du ikke at det er ett lurespørsmål?
svaret er selvfølgelig : det er ingen forskjell,, begge er backline :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mvh
Joachim Venberget
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

Blah!! Skjønte jeg da vet du... :lol:
Lydforum Administrator/Pensjonist
Brukeravatar
John Idar Bakke
Pro Member
Innlegg: 391
Registrert: 10 jun 2003, 12:52
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av John Idar Bakke »

Hoba skrev:
Kenneth Jensen skrev:Hvor mange Lydteknikere trengs det for å holde en backlinetekniker nede??
Jo, minimum to!!!
Så av sikkerhetsmessige grunner så er vi to moderatorer her.. (dette gjelder også de andre forumene da men..)

Og du ville muligens blitt forbauset over hvor mye jeg f.eks kan om backline..U try me! 8)
Ja, lydfolk er jo noen pingler med hvite hansker, så det så . . . . . .

Tja Kenneth, sikker på at du vil deg så vondt da ? ? ? ? ?

Hva er forskjellen på en Fender Bassman '59 reissue og en Music Man Sixty Five 410" combo ? ? ? ?

:twisted:
Ikke bland sammen pinglete lydfolk og hvite hansker her nå Hoba. Det har ikke noe med hverandre å gjøre!! 8)
Hvorfor skal alle på død og liv være så Jævlig anonyme her!? Tørr dere ikke stå for meningene deres? (Det holder ikke med bare fornavn...!!!)


Sjekk http://www.johnib.no
Brukeravatar
Mads Størkersen
Site Admin
Innlegg: 255
Registrert: 05 jun 2003, 16:18
Sted: OSLO
Kontakt:

Legg inn av Mads Størkersen »

Kenneth Jensen skrev:Hvor mange Lydteknikere trengs det for å holde en backlinetekniker nede??
Jo, minimum to!!!
Det er vel det dummeste jeg har hørt. Har klart å legge basslakken i bakken helt på egenhånd jeg. Kenneth er bare moderator fordi han begynte å grine når han ikke fikk lov til å være det.
Mvh
Mads Størkersen

Lydforum Admin
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Legg inn av Joachim »

EQ-Dvergen skrev:
Kenneth Jensen skrev:Hvor mange Lydteknikere trengs det for å holde en backlinetekniker nede??
Jo, minimum to!!!
Det er vel det dummeste jeg har hørt. Har klart å legge basslakken i bakken helt på egenhånd jeg. Kenneth er bare moderator fordi han begynte å grine når han ikke fikk lov til å være det.
basslakkken tåler ikke en femtiøring engang.
Mvh
Joachim Venberget
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

Sitat: Det er vel det dummeste jeg har hørt. Har klart å legge basslakken i bakken helt på egenhånd jeg. Kenneth er bare moderator fordi han begynte å grine når han ikke fikk lov til å være det.[/quote]
--------------------------------------------------------------------

Skal sende hoba på deg jeg eq-dvergen! Så skriker du nok etter litt hjelp..
Jeg er moderator for noen må jo moderere moderatorene også... Så det så.. kanskje jeg bare blir nødt til å slette hele denna diskusjonen :lol:
Lydforum Administrator/Pensjonist
Brukeravatar
Hoba
Pro Member
Innlegg: 436
Registrert: 03 aug 2003, 12:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Hoba »

EQ-Dvergen skrev:
Kenneth Jensen skrev:Hvor mange Lydteknikere trengs det for å holde en backlinetekniker nede??
Jo, minimum to!!!
Det er vel det dummeste jeg har hørt. Har klart å legge basslakken i bakken helt på egenhånd jeg. Kenneth er bare moderator fordi han begynte å grine når han ikke fikk lov til å være det.
Typisk lydfolk dette, du er tøff når du er alene ja ! ! ! !!
Brukeravatar
Hoba
Pro Member
Innlegg: 436
Registrert: 03 aug 2003, 12:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Hoba »

Kenneth Jensen skrev:Blah!! Skjønte jeg da vet du... :lol:
Vel, kort-tidsminneforeningen for Lydfolk tar i mot deg med åpne armer ! ! !

Fender Bassman spilte Vic Chestnutt på, og ikke Music Man.

Ta deg sammen Kenneth ! ! ! !

JA, DET VAR ET LURESPØRSMÅL ! ! ! !


SITAT VERDENS KLOKESTE MANN : DU TAR ALDRI ROTTA PÅ EN BACKLINETEKNIKER OM DU ER LYDMANN, KNOTTPUNG ! ! ! ! ! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Svar