Presonius 24 kanals mikser

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Terje Gunnar
Newbie
Innlegg: 3
Registrert: 05 feb 2012, 08:48

Presonius 24 kanals mikser

Legg inn av Terje Gunnar »

Vi kjøpte en Presonius mikser for noen måneder siden som har vært hellt fantastisk, MEN....
Vi får ikke til å ta opp fra mikseren gjennom firewire. Når vi kjører capturue programmet så tar dette
opp bare en liten stund før dert stopper :(

Vi kjøpte denne fra Thomann i Tyskland og har forsøkt forskjellig feilsøking fra fabrikken men alt er ennå det samme.
Lurer på om her er noen som har erfaringer med dette og kunne komme med forslag til løsning
på problemet våres?
toraabe

Re: Presonius 24 kanals mikser

Legg inn av toraabe »

Sjekk firmmware på mixeren, ( har du rett versjon )? sjekk versjon på firewire interface, om det er pc, sjekk slot, versjon av programmer du bruker
prøv mixbus om du kan fra harrison. Mye man kan feilsøke, sjekke med andre program osv .....
Tor G Kjøllesdal
Active Member
Innlegg: 62
Registrert: 19 sep 2008, 09:30
Sted: Måløy, Sogn og Fjordane
Kontakt:

Re: Presonius 24 kanals mikser

Legg inn av Tor G Kjøllesdal »

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Arthur C. Clarke, "Profiles of The Future", 1961 (Clarke's third law)

http://www.audioteknikk.net
Terje Gunnar
Newbie
Innlegg: 3
Registrert: 05 feb 2012, 08:48

Re: Presonius 24 kanals mikser

Legg inn av Terje Gunnar »

Takker for innspill, har hatt flere henvendelser, og svar til presonius om firmware, kort kabler osv. Men vil tro
at kabelen som følger pulten skulle være grei??
Har testet seks pc er men alt er det samme. Foreslo for presonius å sende pc til dei (der eg tar alle utgifter)
men det ville dei ikke.
Det siste nå er en oppgradering av mikseren, går ikke det så vet eg ikke mer. Alt virker så diffust, når en logger inn
og leser på sidene til presonius sen en at "alle" sliter med et eller annet problem rundt dette......
Terje Gunnar
Newbie
Innlegg: 3
Registrert: 05 feb 2012, 08:48

Re: Presonius 24 kanals mikser

Legg inn av Terje Gunnar »

Takker Bjørn Ove. Den første har eg prøvet, skal prøve den siste linken. Er redd dette ender med en tur til Molde... :)
Svar