19. mai er en god dag å besøke Benum i Oslo

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
kristianjohnsen
Active Member
Innlegg: 254
Registrert: 03 okt 2008, 00:24
Kontakt:

19. mai er en god dag å besøke Benum i Oslo

Legg inn av kristianjohnsen »

Hei folkens.

Fikk akkurat et nyhetsbrev fra Benum som jeg gjerne vil dele innholdet av.

De som har lest litt rundt på amerikanske lydforum har sannsynligvis snappet opp navnet Robert Scovill. Han ryktes å være en av verdens mest drevne liveteknikere som fortsatt jobber der ute i virkeligheten og har vært hovedtaler på mange prestisjefylte kongresser og konferanser i USA i tillegg til at de fleste av oss nok har skiver i hylla av band han har mikset. Jeg for min del ble imponert da jeg hørte at han skal holde et seminar om bl.a mikseteknikker i Benums lokaler 19. mai, og ble enda mere imponert da jeg fikk med meg at kurset er gratis.

Jeg har ingen tilknytning til Benum annet enn å ha et hyggelig kundeforhold til de, men vil oppfordre de som kan til å legge turen dit denne dagen. Hyggelig om det lar seg gjøre å hilse på noen av brukerne her på forumet under den planlagte serveringen underveis, også!

Her er mere info om arrangementet:

http://www.benum.no/shop/?ArticleId=318

Kristian Johnsen
Helge A. Bentsen
Pro Member Gold
Innlegg: 1208
Registrert: 07 mar 2004, 16:03

Re: 19. mai er en god dag å besøke Benum i Oslo

Legg inn av Helge A. Bentsen »

På tide at norske importører lager slike arrangementer, det er alltid hyggelig med samlinger med faglig input. Var på seminar med Buford Jones tidligere i år, det var interessant. Første importør som henter Bob Mccarthy hit for å holde kurs skal få trampeklapp, applaus og gratis is :)
Ole Hansen
Pro Member
Innlegg: 423
Registrert: 18 apr 2008, 13:26
Sted: Kvinesdal

Re: 19. mai er en god dag å besøke Benum i Oslo

Legg inn av Ole Hansen »

Veldig bra av Benum, bare synd at Oslo ligger så usentralt til. Satser på en kjøretur inn. Forstod det som om at pågangen var veldig stor, og det er jo bra. Helge og Kristian: Kan vi ikke kjøpe hver sin feks Beta58 som takk for gratis-seminaret?
Gud sa: Bli lys! (Men han sa ingenting om lyden).
Kjell Roger Halberg
Active Member
Innlegg: 176
Registrert: 07 jun 2009, 19:39
Sted: Elverum
Kontakt:

Re: 19. mai er en god dag å besøke Benum i Oslo

Legg inn av Kjell Roger Halberg »

hahaha! Good1 :lol:
Helge A. Bentsen
Pro Member Gold
Innlegg: 1208
Registrert: 07 mar 2004, 16:03

Re: 19. mai er en god dag å besøke Benum i Oslo

Legg inn av Helge A. Bentsen »

Ole Hansen skrev:Veldig bra av Benum, bare synd at Oslo ligger så usentralt til. Satser på en kjøretur inn. Forstod det som om at pågangen var veldig stor, og det er jo bra. Helge og Kristian: Kan vi ikke kjøpe hver sin feks Beta58 som takk for gratis-seminaret?

Hehe, nei. Men jeg har en beta56 på innkjøpslista, skal tenke på saken 8)
kristianjohnsen
Active Member
Innlegg: 254
Registrert: 03 okt 2008, 00:24
Kontakt:

Re: 19. mai er en god dag å besøke Benum i Oslo

Legg inn av kristianjohnsen »

Grunnet stor pågang er dette seminaret flyttet til ny og større lokalitet, Latter på Aker Brygge.

Kart:



http://maps.google.com/maps?f=q&source= ... 18&iwloc=A
Sverre Slob Rock
Newbie
Innlegg: 37
Registrert: 04 jun 2007, 11:32

Re: 19. mai er en god dag å besøke Benum i Oslo

Legg inn av Sverre Slob Rock »

Dette var jo riktig så trivelig! Fin fyr denne Robert! Takk til Ronald og Benum for fint opplegg!
Sverre Dæhli
Helge A. Bentsen
Pro Member Gold
Innlegg: 1208
Registrert: 07 mar 2004, 16:03

Re: 19. mai er en god dag å besøke Benum i Oslo

Legg inn av Helge A. Bentsen »

Sverre Slob Rock skrev:Dette var jo riktig så trivelig! Fin fyr denne Robert! Takk til Ronald og Benum for fint opplegg!
+1
Ole Hansen
Pro Member
Innlegg: 423
Registrert: 18 apr 2008, 13:26
Sted: Kvinesdal

Re: 19. mai er en god dag å besøke Benum i Oslo

Legg inn av Ole Hansen »

Angrer ikke på at jeg tok turen inn på seminaret. Veldig bra foredragsholder med glimt i øye og peling på hva han snakker om. Kunne gjerne holdt på en time til slik at vi fikk med oss siste post på agendaen, men håper jo på at anledningen byr seg senere.
Takk til Benum for flott opplegg og takk for maten!
Fant jo også ut at jeg ikke er helt på tur som har for vane og sette golvtammen foran racktammen på inputlista selv om det er "mot nomalt". Fant også ut at den personen som har klart å innføre ordet "rushtrafikk" på noe som står helt stille må ha vært helt på tur. :) Gøyere med bil på landet. :)
Gud sa: Bli lys! (Men han sa ingenting om lyden).
Svar