billebro

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
stigandre
Active Member
Innlegg: 63
Registrert: 14 aug 2010, 02:32
Sted: Ålesund/Sula
Kontakt:

billebro

Legg inn av stigandre »

Lurer på hva dere synest om billebro.
Er dette noe å satse på ?

Har hørt litt fra forskjellige folk at he har fått veldig dårlige produkt, og opplevd at de ikke får det de bestiller.
Jeg har IKKE tenkt til å kjøpe noe der, men det må jo vel være lovlig å drive på sann ?

Noen som har noe å si om de ?
http://www.billebro.se/myshop/myshop_start.php
Mvh. Stig-Andre Urke
toraabe

Re: billebro

Legg inn av toraabe »

Les hva andre har skrevet om butikken han driver. Spesielt mye "morsom" lesing er det på svenske sider hvis man kan kalle dette for morsom lesinig...
Hvis du nå engang ønsker å kjøpe noe derifra så dra dit, men hadde jeg vært deg så sats heller på å kjøp noe brukt her av gode merker istdet for nytt billig ræl... som låter papp i utgtangspunktet....

Uansett dette må du finne ut av selv ...
Sist redigert av toraabe den 28 feb 2011, 13:51, redigert 1 gang totalt.
Brukeravatar
Ola Brekken
Active Member
Innlegg: 95
Registrert: 03 jan 2005, 22:15
Sted: Tynset

Re: billebro

Legg inn av Ola Brekken »

Gjør et lite google-søk på Kent Billebro.... :?
mvh Ola D. Brekken
bullet
Newbie
Innlegg: 22
Registrert: 30 jan 2009, 10:49

Re: billebro

Legg inn av bullet »

Billebros produkter kan jeg ikke uttale meg om.......jeg fikk de nemlig ikke ...
Jeg fikk heller ikke de forskuddterte pengene tilbake som jeg betalte for PA høyttalere som de ikke kunne levere.
Etter 34 mailer og 15 telefoner ble saken anmeldt. Fikk utestengt Billebro fra å annonsere på Finn.no i en peride på 1,5 måned.
Utestengelse fra Finn.no hjalp tydeligvis og siste rest av et totalbeløp på rundt 6000.- ble tilbakebetalt. ( de brukte 3 rater for å klare å tilbakebetale hele beløpet)

Dette skjedde i 2009 og Billebro kan selvfølgelig ha blitt bedre ...... men jeg tviler.

Min erfaring er katastrofalt dårlig. Det er umulig å ikke sitte igjen med et inntrykket av at de bevisst forsøkte å svindle seg til penger som umiddelbart burde vært sendt tilbake til kunden når varer ikke kunne leveres.
Dessverre så tror jeg denne bedriften har et kundegrunnlag som består av veldig unge mennesker som er lette å lure og trille rundt lillefingeren.
Dette og avstanden mellom landene gjør at de tar sjangsen på å drive med denne type uærligheter.

Det er bare en ting å si ....... hold dere LAAANGT unna! Kjøp heller av norske bedrifter.

mvh Arild
Hans A. Moen
Active Member
Innlegg: 270
Registrert: 01 mar 2008, 02:32
Sted: Oslo
Kontakt:

Re: billebro

Legg inn av Hans A. Moen »

toraabe

Re: billebro

Legg inn av toraabe »

Alle bør holde seg langt unna denne forhandleren...

Noen googlesøk bør gi svaret....
MBN.se
Newbie
Innlegg: 11
Registrert: 30 nov 2011, 23:00
Sted: Moss, NORGE

Re: billebro

Legg inn av MBN.se »

Hej,
Han säljer mest skräp tycker jag.
Ingen garanti. Ingen service.
Varit i flera polisärenden.
toraabe

Re: billebro

Legg inn av toraabe »

Det er mye god lesing om billebro på nettet.. eller rettere sagt .... tragisk ..
Burde vært svartelistet på nettet....
hokeyh
Newbie
Innlegg: 46
Registrert: 01 aug 2011, 17:02

Re: billebro

Legg inn av hokeyh »

Går vel for det samme som Alca Import som drev på QXL før (tror ikke han driver på lenger).. Søk på AVForum så finner du 20+ sider. Han ble politianmeldt, fjernet, saksøkt, lagt ned osv. men klarte å fortsette i evig lang tid..

Er tragisk at noen orker å drive på slikt..
Håkon Hetland
toraabe

Re: billebro

Legg inn av toraabe »

Hva skal man si om Billebro ?

Bedere å tippe lotto enn kanskje å få noe med kvalitet derifra
Svar