vokalmik. bak trommesettet!?

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Brukeravatar
Hoba
Pro Member
Innlegg: 436
Registrert: 03 aug 2003, 12:50
Sted: Oslo
Kontakt:

Svar og beklagelse.

Legg inn av Hoba »

Ooppsssssss.
Du sier noe der.
Vil beklage så meget ovenfor Administrator.
Glemte helt at jeg ikke var inne på sludder og vår.

Ber ydmykt om tilgivelse.
Brukeravatar
John Idar Bakke
Pro Member
Innlegg: 391
Registrert: 10 jun 2003, 12:52
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av John Idar Bakke »

Vi vil vel ikke erte på oss Stig mer enn nødvendig?..
Hvorfor skal alle på død og liv være så Jævlig anonyme her!? Tørr dere ikke stå for meningene deres? (Det holder ikke med bare fornavn...!!!)


Sjekk http://www.johnib.no
Krisgitar
Active Member
Innlegg: 71
Registrert: 11 jan 2004, 01:14
Sted: Grimstad Rock City

Legg inn av Krisgitar »

Jeg har en god venn som er ivrig trommeslager, og som også elsker å synge (han er ganske flink, og heter Audun). Han mener at trommiser som korer på konsert er homo. Selv har han uttalt at han selv ville koret i studio, det mener han at ikke er så homo. Jeg er forsåvidt enig: la trommemannen holde seg til skinn og cymbaler, og la vokalist/gitarist/bassist/keyboardist synge.
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

Krisgitar skrev:Jeg har en god venn som er ivrig trommeslager, og som også elsker å synge (han er ganske flink, og heter Audun). Han mener at trommiser som korer på konsert er homo. Selv har han uttalt at han selv ville koret i studio, det mener han at ikke er så homo. Jeg er forsåvidt enig: la trommemannen holde seg til skinn og cymbaler, og la vokalist/gitarist/bassist/keyboardist synge.
Herregud for ett idiotisk innlegg.
Du burde holde deg hjemme og han kompisen din burde holde seg av scenen! Hvordan kan du si at en trommis som synger/korer er homo? ajaj..
De barna de barna..
Lydforum Administrator/Pensjonist
Svar