Scoop sub

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Dovent_Ekorn
Active Member
Innlegg: 126
Registrert: 24 mai 2010, 15:39

Re: Scoop sub

Legg inn av Dovent_Ekorn »

A.S.S. har ingen nettside. Men det ligger mye ute på speakerplans og på google.

Jeg sitter å tenker litt. Er det noen som er interessert i flatpacks med scoops? Altså byggesett. Jeg har god tilgang på utstyr og kryssfiner.
Mvh
Erlend Blom
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Re: Scoop sub

Legg inn av Joachim »

Tegninger?
Mvh
Joachim Venberget
Dovent_Ekorn
Active Member
Innlegg: 126
Registrert: 24 mai 2010, 15:39

Re: Scoop sub

Legg inn av Dovent_Ekorn »

Jeg tenkte egentlig flatpacks av Superscooper 18 og evt. hog scoop. Superscooper er ganske rett frem å bygge når du har fått kuttet ut alle platene.

Edit:
For å svare litt mer konkret på spørsmålet ditt. Ja, jeg har tegninger og cutliste. Tegningene ligger også ute for hvermannsen.

Er ikke alle som har tilgang eller har verktøy til å få kuttet det de trenger. Er mye vinkler etc. Så er litt tricky. Derfor jeg tenkte at det kunne vært interessant for folk.
Mvh
Erlend Blom
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Re: Scoop sub

Legg inn av Joachim »

Dovent_Ekorn skrev:Jeg tenkte egentlig flatpacks av Superscooper 18 og evt. hog scoop. Superscooper er ganske rett frem å bygge når du har fått kuttet ut alle platene.

Edit:
For å svare litt mer konkret på spørsmålet ditt. Ja, jeg har tegninger og cutliste. Tegningene ligger også ute for hvermannsen.

Er ikke alle som har tilgang eller har verktøy til å få kuttet det de trenger. Er mye vinkler etc. Så er litt tricky. Derfor jeg tenkte at det kunne vært interessant for folk.
Ja jeg så det nå og at det ligger endel brukbart ute av tegninger etc. Si fra om du trenger noe utover det. Det er 3Dmodellering det går i her for tiden med alskens eksportmuligheter i ymse format etter behov.
Mvh
Joachim Venberget
Dovent_Ekorn
Active Member
Innlegg: 126
Registrert: 24 mai 2010, 15:39

Re: Scoop sub

Legg inn av Dovent_Ekorn »

Kan sikkert ligge ut noen bilder av en slik flatpack når jeg får tid til å lage klar noen samples. :D
Mvh
Erlend Blom
toraabe

Re: Scoop sub

Legg inn av toraabe »

Tilbake til hjemmebyggins osv så er det utallige tegninger som l igger ute

Jeg syntes denne her så interessant ut

http://hornplans.free.fr/Cyclops_CBe-18 ... tended.pdf

http://forum.speakerplans.com/extended- ... page2.html
Svar