Betong

Her diskuteres alt innen PA

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Betong

Legg inn av Joachim »

siden det er blitt slengt mye meldinger om John Dee vil jeg gjerne høre om noen har synspunkter vedr Betong.

Er ikke alltid avgjørende om kassene er blå eller svarte, ofte ligger det mye i lokalet og i systemet. Gainstruktur?????? Litt pussig at ampene ( Crest værstinger, noe av de beste av amper å oppdrive ) går på tomgang mens alt annet som kan lyse rødt lyser rødt spør du meg.....

PS: No affence, gjorde en artig jobb der i går og er veldig fornøyd, med god hjelp av sys-tek, takk til han som fløy beina a seg.

Hoderom gutter!!!!!
Mvh
Joachim Venberget
Helge A. Bentsen
Pro Member Gold
Innlegg: 1208
Registrert: 07 mar 2004, 16:03

Legg inn av Helge A. Bentsen »

Vel, det var en artig kveld, fikk trimma nok for ett par dager :lol:



Men seriøst, har gitt beskjed med store bokstaver til ElBosso om at gainstrukturen må fikses, svært teit når mikserutgang og prosessorinngang lyser OL mens det såvidt blinker i signalled på ampene. :cry:
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

ja alt er vel ikke som det strengt tatt burde være på det stedet der. Teknisk altså. Men det skal nå sies at jeg sikkert har gjort hundre jobber på det stedet og jeg har hatt mye morsomme og bra jobber der.
Akustisk så funker ikke stedet før man har min. ett par hundre mennesker inne.
Men de skal vistnok bygge om stedet til sommeren.. og da satser man vel på at de tenker litt på romakustikk også..
Lydforum Administrator/Pensjonist
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Legg inn av Joachim »

Kenneth Jensen skrev:ja alt er vel ikke som det strengt tatt burde være på det stedet der. Teknisk altså. Men det skal nå sies at jeg sikkert har gjort hundre jobber på det stedet og jeg har hatt mye morsomme og bra jobber der.
Akustisk så funker ikke stedet før man har min. ett par hundre mennesker inne.
Men de skal vistnok bygge om stedet til sommeren.. og da satser man vel på at de tenker litt på romakustikk også..
100???
Skryter du nå???
Mvh
Joachim Venberget
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Legg inn av Joachim »

Helge skrev:Vel, det var en artig kveld, fikk trimma nok for ett par dager :lol:



Men seriøst, har gitt beskjed med store bokstaver til ElBosso om at gainstrukturen må fikses, svært teit når mikserutgang og prosessorinngang lyser OL mens det såvidt blinker i signalled på ampene. :cry:
Godt for helsa det...

http://www.jokke.net forum......
Mvh
Joachim Venberget
Kenneth Jensen
Pro Member
Innlegg: 640
Registrert: 15 jul 2003, 16:27
Sted: lillestrøm
Kontakt:

Legg inn av Kenneth Jensen »

Hehe..nei det er da ikke no å skryte av.. har jobba der i nesten 2 år så det har nok blitt 100 gigger ca. ja :wink:
Lydforum Administrator/Pensjonist
Brukeravatar
Joachim
Pro Member Gold
Innlegg: 2042
Registrert: 11 sep 2003, 18:41
Sted: Øya

Legg inn av Joachim »

Kenneth Jensen skrev:Hehe..nei det er da ikke no å skryte av.. har jobba der i nesten 2 år så det har nok blitt 100 gigger ca. ja :wink:
sier em alle det
Mvh
Joachim Venberget
Svar