Lydtekniker ledig for oppdrag!

Trenger du tekniker eller jobb er dette forumet å legge din forespørsel.

Moderator: Mads Størkersen

Lydtekniker ledig for oppdrag!

Innlegg stiands » 21 Des 2009, 14:21

Hei. Mitt navn er Stian D. Sagholen og er en frilans lydtekniker som trenger mer å gjøre.

Om meg kan sies at jeg er i oppstartsfasen med mitt enkeltpersonsforetak, og er godt i gang med å kunne leve av frilans lydteknikk, men trenger alltids mer å gjøre. Har drevet med lyd siden jeg var 10-11 år og bygde min første forsterker fra bunnen av med den kunnskap jeg kunne suge opp fra internett, selv om det bare er de siste to årene jeg har begynt å gjøre det profesjonellt. Jeg har jobbet med mange artister i alt av sjangre, fra teater, stand-up, og band/soloartister.
Foretrekker Rock ‘N Roll fremfor andre ting, men alt annet, tar jeg som en erfaring, og en lærerik opplevelse.
Har jobbet en del for Per Langsholt(Rainbow Events), som er æresmedlem i impresarioforeningen og har jobbet med mange av de større artistene i Norge.
Er kvikk og løsningsorientert, og har god mekanisk og elektrisk innsikt. Er også god når det kommer til IT.
Og er ikke minst flink med folk. Hyggelig og utadvent, og ikke redd for en utfordring. God tålmodighet, som en lydtekniker stort sett må ha.
Har jobbet på mange forskjellige miksere og surfaces. Alt fra Behringer analog miksere til Yamaha LS-9(jobbet mest med denne) og digital serien fra Soundcraft. Har også erfaring med digitale forsterkere med DSP, Matrix osv. Blant annet MTI’s
MPA 82000 , som er min favoritt!...

Driver også semi-profesjonellt lydstudio hvor jeg tar inn band , kor, og soloartister, som vil spille inn alt fra demoer til fulle album.

Holder til i Mysen, Østfold....

Hvis dette høres interessant ut, ta kontakt på stian@sagholenlydogmusikk.no
Sist endret av stiands den 22 Des 2009, 12:49, endret 1 gang
Stian D. Sagholen
stiands
Newbie

Re: Lydtekniker ledig for oppdrag!

Innlegg Oldie » 22 Des 2009, 10:28

Hei, Hvor i dette lange rare landet vårt holder du til?

/Frode
Oldie
Newbie

Re: Lydtekniker ledig for oppdrag!

Innlegg stiands » 22 Des 2009, 12:48

Jeg holder til i Mysen, Østfold...
Stian D. Sagholen
stiands
Newbie

Gå til Freelance/stillingsannonser

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest