Gratis måte å kjøre ArtAcoustic / VST på

Her kan nybegynnere og "ferskinger" innen lydbransjen stille spørsmål og kanskje få svar på ting man lurer på. Ingen spørsmål er for dumme!

Moderatorer: Rune Skramstad, Mads Størkersen

Svar
Håkon Aulie
Newbie
Innlegg: 6
Registrert: 10 sep 2012, 17:29

Gratis måte å kjøre ArtAcoustic / VST på

Legg inn av Håkon Aulie »

Jeg stiller dette spørsmålet her da beksirvelsen for nybegynnereemnet er "ingen spøsrmål er for dumme"

Jeg kom nettopp over ArtAcoutic og er gira på å prøve dette som en Reverb. Etter å ha hørt eksempler på siden synes jeg det låter såppas at det er verdt å prøves ut. Dette er jo en VST. Noen som vet hvordan jeg kan få kjørt dette gratis på noe vis? Finnes det noen gratis / skambilige programmer som lar meg gjøre dette? Føler det litt bortkasta og kjøpe Abelton Live, Cubase etc. for å teste et program.

Takker for svar :)
Musikere er så absurd urimelige. De ønsker alltid at man skal være totalt stum når man selv lengter etter å være stokk døv
Brukeravatar
ARLee
Newbie
Innlegg: 4
Registrert: 03 mai 2011, 11:53

Re: Gratis måte å kjøre ArtAcoustic / VST på

Legg inn av ARLee »

Hei!

Et lite Google-søk på "Free VST host" burde gi noen tilfredsstillende resultater.

http://kvraudio.com kan du også finne både gratis og betalte alternativer - der kan du også finne en masse snacks både innenfor effekter og VST-instrumenter.

Lykke til!
Sist redigert av ARLee den 24 sep 2012, 09:04, redigert 1 gang totalt.
Mvh

_René_Lie_
Håkon Aulie
Newbie
Innlegg: 6
Registrert: 10 sep 2012, 17:29

Re: Gratis måte å kjøre ArtAcoustic / VST på

Legg inn av Håkon Aulie »

Takk for kjapt svar !
Musikere er så absurd urimelige. De ønsker alltid at man skal være totalt stum når man selv lengter etter å være stokk døv
Per G. Søvik
Active Member
Innlegg: 63
Registrert: 15 nov 2009, 12:39

Re: Gratis måte å kjøre ArtAcoustic / VST på

Legg inn av Per G. Søvik »

Jeg bruker Savihost og er fornøyd med den, siden så har du jo Liveprofessor som er knall til livebruk.
Bruker Asio4all til å route med når det trengs
Svar